Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.

Napisz do nas

Wiadomość wysłana pomyślnie

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail

Rejestracja

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.
Szczególy kodów rabatowych
Na podany adres e-mail został wysłany link aktywacyjny

Zamów bezpłatne próbniki tkanin Zamów próbniki

Uwaga: dotyczy tylko mebli tapicerowanych

Zaznacz rodzaj obicia (max. 2 obicia)

Wybierz odcień obicia (max. 3 kolory)

Wypełnij pola

Podaj dane kontaktowe

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.

Termin wysłania próbek wynosi około 7 dni.

Wiadomość wysłana pomyślnie

Formularz zwrotów

Adres odbioru paczki

Załączniki

Załącznik
Nie wybrano pliku
Załącznik
Nie wybrano pliku
Załącznik
Nie wybrano pliku
Wiadomość wysłana pomyślnie

Twój ostatni zakup to jednak nie to, czego szukasz?

W Selsey.pl swoje zamówienie możesz zwrócić w ciągu 60 dni od odebrania przesyłki. Zrobisz to w 5 prostych krokach.

Krok 1. Rozmontuj produkt

Zdążyłeś już zmontowac produkt? Ostrożnie go zdemontuj, rozłóż do stanu w jakim go od nas otrzymałeś.

Krok 2. Spakuj i przygotuj do transportu
  • Spakuj mebel w karton, zabezpieczając również wszystkie elementy wewnątrz paczki.
  • Pamiętaj, że paczka przygotowana dla kuriera musi być zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.
  • Jeżeli masz wątpliwości dotyczące pakowania, to skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy jak to zrobić.
  • UWAGA! Jesli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie znieszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.
Krok 3. Zrób zdjęcie przygotowanej paczki
  • Zrób zdjęcie zapakowanego produktu.
  • Zdjęcie dołącz do formularza zwrotu, który znajdziesz poniżej.
  • Jest to dla nas ważne, ponieważ usprawni oszacowanie kosztu zwroty przesyłki oraz wydanie dyspozycji kurierowi.
Krok 4. Skontaktuj się z nami

Wypełnij poniższy formularz zwrotu.

Krok 5. Poczekaj na umówionego kuriera

Na tym etapie:

  • e-mailowo potwierdzimy przyjęcie Twojego zgłoszenia,
  • umówimy kuriera na potwierdzony przez Ciebie termin,
  • Przekażemy Ci numer Twojego zgłoszenia oraz koszt paczki zwrotnej
Zwrot należności

Kurier odebraną od Ciebie przesyłkę dostarczy na nasz magazyn - tam zarejestrujemy zwrot i sprawdzimy produkty. Należność zwracamy najpóźniej do 14 dni od dostarczenia Twojego produktu na magazyn. Kwota będzie pomniejszona o znany Ci koszt paczki zwrotnej.

Prawo do zwrotu zamówienia przysługuje klientom indywidualnym, którzy nie podali NIP swojej działalności i nie dokonali zakupu na fakturę.
Masz pytania?

Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na każde pytania, doradzimy w jaki sposób zapakować paczkę zwrotną.


Dział reklamacji
+48 71 889 80 59
[email protected]



Pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj: REGULAMIN