0
FORMULARZ KONTAKTOWYKONTAKT
  • Marta
    +48 71 889 80 59
    [email protected]
  • Andrzej
    +48 71 889 80 59
    [email protected]
  • Paweł
    +48 71 889 80 59
    paweł@selsey.pl
  •  

    Dział reklamacji
    +48 71 889 80 59
    [email protected]

INFOLINIA +48 71 889 80 59

Wróć

 

GWARANCJA

Produkty zakupione na terenie krajów UE za pośrednictwem naszego sklepu, obejmuje bezpłatna gwarancja na okres 24 miesięcy. W okresie ochronnym sprzedawca ma obowiązek wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową lub udzielić konsumentowi nieodpłatnej naprawy.


ZASADY REKLAMACJI

1.Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.

2.W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres Sprzedającego: Selsey Polska Sp. z o.o. ul. Hutnicza 62/8, 54-139 Wrocław.

3.Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).

4.Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
 

 

  •  

Zobacz co nowego u nas

FACEBOOK / BLOG
Oprogramowanie sklepu internetowego Darmowe sklepy internetowe