Ponosimy odpowiedzialność za wady towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.
W przypadku stwierdzenia wad towaru, możesz złożyć reklamację w Selsey, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres podany w stopce.
By usprawnić rozpatrzenie reklamacji podaj następujące dane: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz dokładnie opisz wady towaru i Twoje żądania. Dołącz także kopię dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury VAT).
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.