Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.

Napisz do nas

Wiadomość wysłana pomyślnie

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail

Rejestracja

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.
Szczególy kodów rabatowych
Na podany adres e-mail został wysłany link aktywacyjny

Zamów bezpłatne próbniki tkanin Zamów próbniki

Uwaga: dotyczy tylko mebli tapicerowanych

Zaznacz rodzaj obicia (max. 2 obicia)

Wybierz odcień obicia (max. 3 kolory)

Wypełnij pola

Podaj dane kontaktowe

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.

Termin wysłania próbek wynosi około 7 dni.

Wiadomość wysłana pomyślnie

Gwarancja i reklamacje

GWARANCJA

Produkty zakupione na terenie krajów UE za pośrednictwem naszego sklepu, obejmuje bezpłatna gwarancja na okres 24 miesięcy. W okresie ochronnym sprzedawca ma obowiązek wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową lub udzielić konsumentowi nieodpłatnej naprawy.


ZASADY REKLAMACJI

1.Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.

2.W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres Sprzedającego: Selsey Sp. z o.o. ul. Stargardzka 2a, 54-156 Wrocław.

3.Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).

4.Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.