Wróć

Pytania i odpowiedzi

  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne, a następnie dodaj produkt do koszyka. Po przejściu do koszyka potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę płatności oraz formę dostawy zamówienia. W kolejnym kroku wpisz dane do wysyłki zamówienia oraz potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Ostatnią częścią podczas składania zamówienia jest podsumowanie. Gdy wszystko się zgadza, zamawiasz produkt w sklepie selsey.pl

  • Czy Selsey posiada sklepy stacjonarne?

    Standardowo, jako, że jesteśmy sklepem internetowym, wszelkie produkty dostępne są na naszej stronie internetowej. Z uwagi na fakt, że większość mebli wysyłamy do Ciebie bezpośrednio z produkcji, nie mamy możliwości zaprezentowania na żywo całego asortymentu. Możliwość zaprezetowania mebli na miejscu jest wyłącznie na terenie Wrocławia. Są to jednak wybrane modele mebli. Z myślą o Twoich potrzebach jesteśmy obecnie w trakice budowy naszych Showroom'ów.

  • Czy Selsey realizuje usługę montażu mebli?

    Tak, ale tylko przy wybranych modelach. Aby usługa montażu była możliwa, taka informacja musi się znaleźć przy produkcie. Podczas składania zamówienia możesz wtedy wybrać taka usługę.

  • Czy istnieje możliwość zmiany materiału?

    W zależności od produktu możesz wybrać tkaninę oraz jej kolor. W ofercie pod zdjęciem produktu widoczne są poprzeczne zakładki - obok zakładki „Opis produktu” znajduje się zakładka „Wybierz opcje”. Widnieją tam dostępne materiały - a po ich kliknięciu prezentowana jest gama kolorystyczna, którą możesz wybrać. Jeśli w wybranym produkcie nie ma zakładki „Wybierz opcje”, wtedy opcje kolorystyczne dostępne są wyłącznie takie jak w opisie produktu.

  • Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

    Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia, napisz do nas zapytanie na adres [email protected], skontaktuj się z nami telefonicznie +48 71 889 80 59 lub napisz do nas na czacie online widocznym na stronie sklepu.

  • Co zrobić, aby zareklamować meble?

    Aby zareklamować meble napisz do nas maila na adres [email protected] oraz dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonych elementów jak również ich symbole. Znajdziesz je na instrukcji montażu dołączonej do zestawu.

  • Jak wygląda realizacji reklamacji na meble tapicerowane?

    Po otrzymaniu od Ciebie zdjęć uszkodzonych elementów oraz opisu zaistniałego problemu, Dział Reklamacji decyduje czy usterka może być naprawiona na miejscu czy też występuje konieczność zabrania mebla do zakładu producyjnego w celu jego naprawy.

  • Czy można zwrócić zamówienie gdyby się nie spodobało?

    Każde zamówienie możesz u nas zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu jego dostawy. Nie musisz podawać przyczyny. Wystarczy, że zgłosisz się do Działu Reklamacji na adres [email protected]. Gdy Twoje produkty wrócą do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie oraz pierwotny transport. Transport powrotny jest organizowany na nasz koszt. Musisz pamiętać jedynie o odpowiednim spakowaniu zwracanego towaru (oryginalne opakowanie, lub zastępcze zbliżone do pierwotnego) i dostarczeniu produktów do kuriera/spedytora.

  • Ile kosztuje transport/dostawa? Dlaczego dostawa jest taka droga?

    Koszt dostawy znajdziesz zawsze na stronie konkretnego produktu. W przypadku zamówienia powyżej 2 sztuk produktu, należy spodziewać się kilku dostaw. Powodem takich dostaw jest wysyłka realizowana z różnych magazynów, a kurier/spedycja pobiera koszt za każdą sztukę produktu.

  • Jaki jest czas dostawy?

    Czas dostawy określony jest przy każdym produkcie. W przypadku zamówienia powyżej 2 sztuk produktu należy spodziewać się kilku dostaw, ponieważ wysyłka realizowana jest od różnych producentów, z różnym terminem realizacji.

  • Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?

    Niestesty nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień.

  • Co to znaczy, że narożnik jest symetryczny?

    Narożnik symetryczny, to narożnik który jest identyczny z obydwu stron. Narożnik symetryczny jest tylko wtedy, kiedy posiada dwie takie same strony. Lewa strona = odbicie lustrzane prawej strony. Dzięki temu możemy go ustawić w lewym lub prawym rogu pokoju.

  • Jaki rodzaj materaca wybrać po ciężkiej kontuzji, zabiegu lub operacji kręgosłupa?

    W przypadku urazów kręgosłupa nie bagatelizuj problemu i niezwłocznie udaj się do lekarza specjalisty w celu określenia właściwego rodzaju materaca. Jesteśmy organziacją odpowiedzialną społecznie i nie chcielibyśmy ryzykować Twoim zdrowiem.

  • Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?

    Meble oferowane w naszym sklepie są dostępne jedynie w kolorach i rozmiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru, ani wprowadzenia dodatkowych kolorów. W trosce o powtarzalność i jakość naszy produktów unikamy sprzedaży mebli "pod wymiar". Jednak służymy zawsze swoim doradztwem, aby dopasować produkty do Twoich indywidualnych potrzeb.

  • Czy istnieje możliwość zakupów na raty?

    Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez system ratalny. Informacja o takiej formie zakupowej widoczna jest przy każdym produkcie.

  • Czy Selsey wysyła próbniki?

    Bezpłatne próbki tkanin możesz zamówić poprzez wypełnienie formularza: https://selsey.pl/zamowprobke . Próbnik wysyłamy w terminie 7 dni i mogą znajdować się w nim maksymalnie 3 próbki materiałów.

  • Jak anulować złożone zamówienie?

    Aby anulować złożone wcześniej zamówienie wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: [email protected]

  • Jaki jest okres gwarancji?

    Na wszystkie zakupione meble w sklepie Selsey.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji.

  • Gdzie składać reklamacje?

    W celu złożenia reklamacji napisz do nas drogą mailową na adres: [email protected]

  • Jaki jest czas realizacji reklamacji?

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Niemniej jednak powinni Państwo otrzymać od tego momentu informację o sposobie jej rozpatrzenia już w najbliższych dniach

  • Czy dany produkt można oglądnąć u was w showroom'ie lub w biurze we Wrocławiu?

    Ze względu na bardzo szeroki asortyment naszych produktów oferowanych na selsey.pl oraz specyficznych potrzeb naszych Klientów nie wszystkie produkty prezentujemy w naszej ekspozycji. Przypominamy, że w naszym sklepie masz możliwość złożenia bezpłatengo zamówienia próbek tkanin oraz 14-dniowej możliwości zwrócenia produktów od momentu ich dostawy.

  • Czy kierowca wniesie towar?

    W zależności od tego jaką opcję dostawy wybierzesz, kurierzy firmy DPD wnoszą paczki jeśli nie przekraczają one wagi 30kg. Jeśli paczka przekroczy taką wagę, wtedy kurier może poprosić o pomoc we wniesieniu. W przypadku nie otrzymania takiej pomocy, może odmówić dostarczenia paczki. W przypadku firm spedycyjnych kierowcy nie wnoszą paczek do mieszkania. W takich sytuacjach polecamy zorganizowanie w dniu doręczenia paczek pomocy sąsiada bądź kogoś znajomego.

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

    Posiadamy możliwość odbioru osobistego towarów, które dostępne są na naszym magazynie pod adresem ul. Stargardzka 2a 54-156 Wrocław. Aby odebrać towar, potwierdzić wcześniej ze sklepem jego dostępność.

  • Co to jest Newsletter?

    Newsletter to elektroniczna forma naszego biuletynu – czasopisma, które rozsyłamy za pomocą poczty elektroniczne. Newslettrer służy nam do stałej komunikacji z Tobą, mającej na celu informowanie Cię o naszych nowościach, zmianach, ofertach oraz aktualizacjach w obrębie naszej firmy czy asortymentu.

  • Co to znaczy, że narożnik jest uniwersalny?

    Narożnik uniwersalny, to narożnik który może być lewostronny lub prawostronny. Klient podczas montażu sam wybiera stronę narożnika.

Wybrane dla Ciebie

    Oprogramowanie sklepu internetowego Darmowe sklepy internetowe