0
FORMULARZ KONTAKTOWYKONTAKT
  • Andrzej
    +48 71 889 80 59
    [email protected]
  • Paweł
    +48 71 889 80 59
    [email protected]
  •  

    Dział reklamacji
    +48 71 889 80 59
    [email protected]

INFOLINIA +48 71 889 80 59

Wróć
DOSTAWA
 
Dostawa zamówionych towarów w naszym sklepie internetowym obecnie jest realizowana za pomocą usług firm kurierskich. Dostawa towarów realizowana jest na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz państw członkowskich Unii Europejskiej.
 
Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania i kosztów logistycznych. Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Koszt przesyłki dla każdego zamówienia wyliczany jest automatycznie w trakcie jego składania, po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetli się koszt dostawy.
 
Koszt dostawy widoczny jest zawsze pod ceną każdego produktu. W momencie gdy, wyświetla się Koszt dostawy: 0,00 zł oznacza to, że dostawa jest GRATIS i płacą Państwo jedynie za sam produkt.
 

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.) gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.
 
W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
 
Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.
 

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Koszt wysyłki za granicę zależy wyłącznie od wagi paczki oraz od kraju docelowego adresata. W celu ustalenia kosztu zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: [email protected]

WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI

Selsey Polska korzysta z usług kurierów takich jak UPS , DPD, GLS, Siódemka czy FedEx, a także lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zamawiane w naszym sklepie były dostarczane na czas, bez uszkodzeń a także w najlepszej możliwej cenie.
 
W przypadku pytań o dostawę Państwa zakupów prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub pod numerem telefonu +48 71 889 80 59


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Produkty spersonalizowane, w których klient wybiera np. kolor materiału obiciowego narożnika, wykonywane są na zamówienie, dlatego też czas realizacji jest dłuższy. Meble twarde, takie jak komoda czy meblościanka, bardzo często znajdują się w magazynie, dlatego też czas realizacji jest stosunkowo krótki.

Zapytaj nas o dostępność towaru! [email protected]

Zobacz co nowego u nas

FACEBOOK / BLOG
Oprogramowanie sklepu internetowego Darmowe sklepy internetowe