Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail

Rejestracja

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.
Regulamin newslettera
Na podany adres e-mail został wysłany link aktywacyjny

Zamów bezpłatne próbniki tkanin Zamów próbniki

Uwaga: dotyczy tylko mebli tapicerowanych

Zaznacz rodzaj obicia (max. 2 obicia)

Wybierz odcień obicia (max. 3 kolory)

Wypełnij pola

Podaj dane kontaktowe

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.

Termin wysłania próbek wynosi około 7 dni.

Wiadomość wysłana pomyślnie
REST API ID STRONY : 154test pusty : LP Classic : 1Inspiracja :

ZAMÓW Z DOSTAWĄ

Dostawa na terenie całej Polski


Umożliwiamy zakupy online wraz z dostawą na terenie całej Polski.

Dostawa do domu


Zakupione produkty dostarczamy kurierem lub poprzez firmę transportową.


Podstawowy koszt dostawy danego towaru zobaczysz tuż pod ceną produktu na jego stronie.

Forma dostawy


Całkowitą stawkę dostarczenia zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy.

Podsumowanie dostawy


W podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

W przypadku zamówienia większej ilości produktów naliczamy
wyłącznie jedną opłatę za dostawę

MAKSYMALNIE 99 zł
  •  
JEST TANIO!


Niezależnie od powyższego, dostawy zamówionych towarów mogą nastąpić w różnych terminach, za pośrednictwem różnych firm przewozowych oraz w kilku paczkach, według terminu realizacji wskazanego przy opisie produktu na jego stronie, w pozycji „czas wysyłki/dostawy”.


Przy zakupie wielu przedmiotów, gdzie przy jednym z nich widnieje usługa z wniesieniem, zamówienie w całości realizujemy bez możliwości dostawy pod drzwi. Aby skorzystać z dostawy z wniesieniem wszystkich zakupionych produktów, skontaktuj się z BOK-iem w celu uzgodnią warunków wniesienia.


Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.), gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Dostawcy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.


W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem posiada widoczne uszkodzenia, sporządź z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki, by ustalić przyczynę wystąpienia wady. To dowód uprawdopodabniający powstanie szkody podczas transportu.


Opisz prawidłowo w protokole stan opakowania oraz zamieść wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć Twój udział w powstaniu wady. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Pamiętaj, że brak protokołu szkody transportowej lub błędne sporządzenie dokumentu (rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki), może opóźnić rozpatrzenie oraz spowodować, ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabycia produktu w takim stanie, w jakim go otrzymał, bez możliwości reklamacji.

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI DOSTAWCAMI!

Dostawa do domu


Korzystamy z usług znanych kurierów i firm transportowych oraz lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty trafiły do Ciebie na czas i bez uszkodzeń.


W przypadku pytań o dostawę Twoich zakupów prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub pod numerem telefonu +48 71 889 80 59.

CZUWAMY NAD CZASEM DOSTAWY

Produkty spersonalizowane, w których wybierasz np. kolor materiału obiciowego narożnika, wykonujemy na zamówienie, dlatego czas realizacji bywa dłuższy. Meble twarde, takie jak komody czy meblościanki bardzo często znajdują się w naszym magazynie, dlatego też czas ich realizacji jest stosunkowo krótki. Zapytaj nas o dostępność towaru i napisz do nas na [email protected]