Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.
REST API ID STRONY : 154test pusty : LP Classic : 1

ZAMÓW Z DOSTAWĄ


Umożliwiamy zakupy online z dostawą w całej Polsce.


Produkty dostarczamy kurierem lub przez firmę transportową.

Podstawowy koszt dostawy danego towaru zobaczysz tuż pod ceną produktu na jego stronie, a całkowitą stawkę dostarczenia zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy. W podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

W przypadku zamówienia większej ilości produktów naliczamy wyłącznie jedną opłatę za dostawę.

Stawki są stałe i uzależnione od kategorii danego produktu. Zaczynają się już od 9,99 zł! Tyle zapłacisz za produkty o niewielkiej wadze i rozmiarze. Najwyższa stawka to tylko 99 zł i dotyczy ona głównie dużych produktów, takich jak np. sofy czy łóżka.

 

Dostawy zamówionych towarów mogą nastąpić w różnych terminach, za pośrednictwem różnych firm przewozowych oraz w kilku paczkach, według terminu realizacji wskazanego przy opisie produktu na jego stronie, w pozycji „czas wysyłki/dostawy”.

 

Przy zakupie wielu przedmiotów, gdzie np. przy jednym z nich widnieje usługa z wniesieniem, zamówienie realizujemy bez możliwości dostawy pod drzwi. By z niej skorzystać, skontaktuj się z BOK-iem i uzgodnij warunki wniesienia.

 

Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.), gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Dostawcy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem posiada widoczne uszkodzenia, sporządź z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki, by ustalić przyczynę wystąpienia wady. To dowód uprawdopodabniający powstanie szkody podczas transportu.

Opisz prawidłowo w protokole stan opakowania oraz zamieść wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć Twój udział w powstaniu wady. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Pamiętaj, że brak protokołu szkody transportowej lub błędne sporządzenie dokumentu (rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki), może opóźnić rozpatrzenie oraz spowodować, ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabycia produktu w takim stanie, w jakim go otrzymał, bez możliwości reklamacji.

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI DOSTAWCAMI!

 

Korzystamy z usług znanych kurierów i firm transportowych oraz lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty trafiły do Ciebie na czas i bez uszkodzeń.

 

W przypadku pytań o dostawę Twoich zakupów prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub pod numerem telefonu +48 71 889 80 59.

CZUWAMY NAD CZASEM DOSTAWY

 

Produkty spersonalizowane, w których wybierasz np. kolor materiału obiciowego narożnika, wykonujemy na zamówienie, dlatego czas realizacji bywa dłuższy. Meble twarde, takie jak komody czy meblościanki bardzo często znajdują się w naszym magazynie, dlatego też czas ich realizacji jest stosunkowo krótki. Zapytaj nas o dostępność towaru i napisz do nas na [email protected]

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail
Szybka wysyłka
x

Newsletter

Zapisz się do newslettera
i odbierz 50 zł na zakupy!

Dziękujemy!

Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszymy, widząc Cię w gronie naszych subskrybentów. Odwdzięczamy się, wysyłając kod rabatowy na Twój adres e-mail.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mailowej, aby nie umknęła Ci szansa na zniżkę.