Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.
REST API ID STRONY : 154test pusty : LP Classic : 1

ZAMÓW Z DOSTAWĄ


Umożliwiamy zakupy online z dostawą w całej Polsce.


Produkty dostarczamy kurierem lub przez firmę transportową.

Teraz za dostawę swojego zamówienia zapłacisz mniej! Dodaj minimum dwa produkty do koszyka i zobacz jak cena dostawy produktu się zmniejsza. Całkowity koszt dostawy dla całego zamówienia poznasz po dodaniu wszystkich produktów do koszyka.

Koszt dostawy
Podstawowy koszt dostawy produktu zależny jest od wielu czynników takich jak ilość paczek, ich wymiarów oraz wag. Produkty, których paczki są niewielkie np. lampy, tekstylia i dekoracje wysyłamy kurierem już od 29 zł (lub za 24 zł jeżeli w Twoim koszyku znajdzie się więcej niż 1 dowolny produkt). Mniejsze meble takie jak np. krzesła, stoliki, regały czy szafki RTV wysyłamy kurierem od 39 zł do 69 zł (lub od 29 zł do 54 zł jeżeli w Twoim koszyku znajdzie się więcej niż 1 dowolny produkt). Większe meble np. fotele, komody wysyłamy firmą spedycyjną lub dostarczamy paletami już od 119 zł (lub 99 zł jeżeli w koszyku masz więcej niż 1 dowolny produkt). Duże meble czyli narożniki oraz łóżka kontynentalne również wysyłamy firmą spedycyjną już od 219 zł ( lub od 189 zł jeżeli w Twoim koszyku znajdują się minimum dwa produkty). Do niektórych produktów oferujemy opcjonalnie dostawę razem z usługą wniesienia, za którą zapłacisz 342 zł (lub 292 zł jeżeli w koszyku masz więcej niż 1 produkt).

Jeśli na stronie danego towaru nie ma informacji o dodatkowych kosztach wniesienia,  zostaną one ustalone indywidualnie i mogą być wyższe od podanej standardowej stawki. Skontaktuj się z BOK-iem i uzgodnij warunki usługi.

Przy zakupie wielu przedmiotów, gdzie np. przy jednym z nich widnieje usługa z wniesieniem, zamówienie realizujemy bez możliwości dostawy pod drzwi. By z niej skorzystać, skontaktuj się z BOK-iem i uzgodnij warunki wniesienia.

Dostawy zamówionych towarów mogą nastąpić w różnych terminach, za pośrednictwem różnych firm przewozowych oraz w kilku paczkach, według terminu realizacji wskazanego przy opisie produktu na jego stronie, w pozycji „czas wysyłki/dostawy”.

Pamiętaj, że dostawy realizujemy firmami kurierskimi oraz spedycyjnymi. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.), gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt lub wagę 30 kg. Firmy spedycyjne realizują usługę wniesienia za dodatkową opłatą, jeżeli dostępna jest taka opcja.

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem posiada widoczne uszkodzenia, sporządź z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki, by ustalić przyczynę wystąpienia wady. To dowód uprawdopodabniający powstanie szkody podczas transportu.

Opisz prawidłowo w protokole stan opakowania oraz zamieść wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć Twój udział w powstaniu wady. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Pamiętaj, że brak protokołu szkody transportowej lub błędne sporządzenie dokumentu (rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki), może opóźnić rozpatrzenie oraz spowodować, ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabycia produktu w takim stanie, w jakim go otrzymał, bez możliwości reklamacji.

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI DOSTAWCAMI!

Korzystamy z usług znanych kurierów i firm transportowych oraz lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty trafiły do Ciebie na czas i bez uszkodzeń.

W przypadku pytań o dostawę Twoich zakupów prosimy o kontakt mailowy: [email protected]

Kontakt przed dostawą

Po wysyłce każdego z zakupionych produktów otrzymasz automatyczne powiadomienie z naszego systemu. W mailu podany będzie numer przesyłki wraz z nazwą przewoźnika, który zrealizuje dostawę. Dostawcy spedycyjni skontaktują się z Tobą telefonicznie lub SMS-owo 24h przed planowaną dostawą i zostaniesz poinformowany o przedziale godzinowym, w którym odbędzie się dostawa.

Kurierzy nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego przed dostawą, prosimy o śledzenie statusów przesyłki na stronie kuriera przy użyciu podanego w powiadomieniu numeru przesyłki.

Dostawa we wskazanych godzinach

Obecnie nie ma możliwości by przesyłki były dostarczane w godzinach wyznaczanych przez klienta.

CZUWAMY NAD CZASEM DOSTAWY

 

Produkty spersonalizowane, w których wybierasz np. kolor materiału obiciowego narożnika, wykonujemy na zamówienie, dlatego czas realizacji bywa dłuższy. Meble twarde, takie jak komody czy meblościanki bardzo często znajdują się w naszym magazynie, dlatego też czas ich realizacji jest stosunkowo krótki. Zapytaj nas o dostępność towaru i napisz do nas na [email protected].

Jeśli zależy ci na odbiorze osobistym we Wrocławiu, skontaktuj się z BOK-iem i umów dogodny dla Ciebie termin.
 
Adres odbiorów:
magazyn Selsey CL1
ul. Targowa 2
52-326 Wrocław

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail
Dodano do koszyka!
Produkt niedostępny
Cena regularna: 
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed obniżką:
Szybka wysyłka

czas wysyłki:

Newsletter

Zyskaj 150 zł
za każde wydane 1000 zł na zakupy oraz 60 dni na zwrot towaru!
 
 
 
Dziękujemy!

Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszymy, widząc Cię w gronie naszych subskrybentów. Odwdzięczamy się, wysyłając kod rabatowy na Twój adres e-mail.
Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mailowej, aby nie umknęła Ci szansa na zniżkę.