Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.
REST API ID STRONY : test pusty :

Pytania i odpowiedzi



    

    

    



  • Czy jest możliwość opóźnienia wysyłki zamówienia? Jeśli tak, to o jaki czas?

    Tak, możemy opóźnić wysyłkę Twojego zamówienia, ale maksymalnie o 20 dni kalendarzowych od czasu wysyłki, który podany jest w ofercie. Informacja musi trafić do nas w uwagach do zamówienia. Zamówienia z czasem realizacji 24-48h nie podlegają opóźnieniu wysyłki.

  • Czy mogę anulować jeszcze moje zamówienie?

    by anulować zamówienie skontaktuj się z nami mailowo pod adresem [email protected]. Sprawdzimy czy anulacja Twojego zamówienia jest jeszcze możliwa. Jeśli zamówienie zostało już wysłane możesz odmówić odebrania paczek lub dokonać zwrotu. Zgodnie z art.34 ust.2 ustawy o prawach konsumenta w obu przypadkach koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

  • Czy mogę dokupić usługę wniesienia?

    Produkty, które wysyłamy za pośrednictwem firm spedycyjnych posiadają w koszyku możliwość wyboru dostawy z wniesieniem. Jeśli pominąłeś tą możliwość skontaktuj się z nami, pisząc na adres [email protected]. Możliwość dokupienia tej usługi jest dostępna do momentu wygenerowania zlecenia dostawy w systemie przewoźnika. Sprawdzimy czy dla Twojego zamówienia nadal jest dostępna. Jednocześnie przypominamy, że paczki wysyłane kurierem z wagą do 31,5kg są wnoszone przez kuriera pod drzwi mieszkania.

  • Czy mogę dodać produkt do mojego zamówienia po opłaceniu?

    W przypadku chęci zakupienia kolejnych produktów prosimy o złożenie nowego zamówienia. Wysyłki odbywają się z różnych magazynów, z różnym czasem realizacji, a umieszczenie produktów w jednym zamówieniu nie wpływa na sposób realizacji.

  • Czy mogę zmienić produkty w moim zamówieniu (inna tkanina, kolor nóżek, rozmiar itp.)?

    Modyfikacji możesz dokonywać do momentu opłacenia zamówienia. Po opłaceniu zamówienia modyfikacje nie będą możliwe. Prosimy o przemyślane zakupy, a w razie potrzeby służymy pomocą pod adresem [email protected]

  • Czy mogę wybrać godzinę dostawy?

    Niestety nie mamy możliwości dostarczania przesyłek w godzinach proponowanych przez klienta.

  • Czy przewoźnik skontaktuje się ze mną przed dostawą?

    W przypadku dostawy firmą spedycyjną, przewoźnik podejmie kontakt telefoniczny lub SMS-owy 24h przed dostawą, podczas którego poda przedział godzinowy planowanego doręczenia. Jeśli Twoje zamówienie będzie dostarczał kurier, możesz śledzić status swojej przesyłki na dedykowanej stronie przewoźnika. W dniu wysyłki każdego produktu otrzymasz od nas powiadomienie z numerem przesyłki oraz nazwą przewoźnika, który zrealizuje dostawę.

  • Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?

    Meble oferowane w naszym sklepie są dostępne jedynie w kolorach i rozmiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru, czy wprowadzenia dodatkowych barw. W trosce o powtarzalność i jakość naszych produktów unikamy sprzedaży mebli na wymiar. Służymy natomiast doradztwem, by dopasować rozwiązanie do Twoich indywidualnych potrzeb.

  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne i następnie dodaj produkt do koszyka. Tam potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wybierz najwygodniejszą formę płatności oraz rodzaj dostawy zamówienia. W kolejnym kroku wpisz dane do wysyłki oraz potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Na koniec zobaczysz podsumowanie całości, a gdy wszystko się zgadza, zamawiasz wygodnie produkt w sklepie selsey.pl.

  • Czy istnieje możliwość zakupów na raty?

    Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez wygodny system ratalny. Informację o takiej formie płatności odnajdziesz przy każdym produkcie.

  • Czy Selsey posiada sklepy stacjonarne?

    Prezentujemy meble stacjonarnie wyłącznie na terenie Warszawy, gdzie posiadamy Showroom Selsey. Wkrótce pojawią się kolejne. Z uwagi na to, że jesteśmy sklepem online, wszelkie produkty dostępne są na naszej stronie internetowej.

  • Czy Selsey wysyła próbniki?

    Próbki tkanin zamówisz bezpłatnie, wypełniając formularz na stronie: https://selsey.pl/zamowprobke. Próbnik wysyłamy w terminie 7 dni i znajdują się w nim maksymalnie 3 próbki wybranych materiałów.

  • Jak anulować złożone zamówienie?

    Aby anulować złożone wcześniej zamówienie, wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: [email protected]

  • Ile wynosi okres gwarancji?

    Na wszystkie meble i akcesoria dekoracyjne zakupione w sklepie Selsey.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji.

  • Jak wygląda kwestia dostawy z wniesieniem, kiedy w koszyku mam część produktów pozbawionych tej usługi?

    Przy zakupie wielu przedmiotów, gdzie przy jednym z nich widnieje usługa z wniesieniem, zamówienie realizujemy bez możliwości dostawy pod drzwi. Aby skorzystać z dostawy z wniesieniem wszystkich zakupionych produktów, skontaktuj się z BOK-iem w celu uzgodnią warunków wniesienia.

  • Czy istnieje możliwość zmiany materiału?

    W przypadku niektórych towarów istnieje możliwość wyboru tkaniny oraz jej koloru. Dostępne opcje pojawią się po kliknięciu przycisku "Dopasuj i kup", który znajduje się na stronie danego produktu. W wyświetlonym oknie zmienisz typ tkaniny i kolor, a także inne parametry, takie jak np. szerokość czy wysokość produktu (w sytuacji, gdy dostępne są różne warianty rozmiarów).

  • Gdzie składać reklamacje?

    Reklamację złożysz mailowo, wysyłając szczegóły na adres: [email protected]. Więcej na ten temat dowiesz się na podstronie poświęconej zgłoszeniem reklamacyjnym: https://selsey.pl/reklamacje.

  • Jak sprawdzić, na jakim etapie jest moje zamówienie?

    Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia, napisz do nas zapytanie na adres [email protected] lub poproś o pomoc naszego konsultanta na czacie online, widocznym na stronie sklepu.

  • Jaki jest czas realizacji reklamacji?

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Niemniej jednak powinni Państwo otrzymać od tego momentu informację o sposobie jej rozpatrzenia już w najbliższych dniach.

  • Co zrobić, aby zareklamować meble?

    Jeśli chcesz złożyć reklamację na meble, napisz maila na adres [email protected] oraz dołącz w wiadomości zarówno zdjęcia uszkodzonych elementów, jak i również ich symbole. Znajdziesz je na instrukcji montażu dołączonej do zestawu.

  • Jak wygląda realizacja reklamacji na meble tapicerowane?

    Po otrzymaniu od Ciebie zdjęć uszkodzonych elementów oraz opisu zaistniałego problemu, Dział Reklamacji decyduje czy usterkę można naprawić na miejscu, czy też trzeba zabrać mebel do zakładu produkcyjnego w celu jego naprawy.

  • Czy dany produkt można zobaczyć w Showroomie lub wrocławskim biurze?

    Ze względu na bardzo szeroki asortyment naszych produktów oferowanych na selsey.pl oraz specyficzne potrzeby naszych klientów, nie wszystkie produkty prezentujemy w warszawskim Showroomie. Z kolei w biurze jest to niemożliwe. Przypominamy, że w naszym sklepie masz możliwość złożenia bezpłatnego zamówienia próbek tkanin oraz 60-dniowej możliwości zwrócenia produktów od momentu ich dostawy.

  • Ile kosztuje transport/dostawa?

    Podstawowy koszt dostawy znajdziesz zawsze na stronie konkretnego produktu. Przy zamówieniu więcej niż jednego produktu koszt transportu zostanie zsumowany oraz zostanie naliczony rabat. Całkowity koszt dostawy oraz zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy.

  • Jaki jest czas dostawy?

    Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie. W przypadku zamówienia powyżej 2 sztuk spodziewaj się kilku dostaw, ponieważ bardzo często wychodzą one od różnych producentów i innymi terminami realizacji.

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

    Możesz skorzystać z odbioru osobistego wybranych towarów z naszego magazynu, mieszczącego się we Wrocławiu. Na stronie danego produktu znajdziesz wówczas adnotację "możliwość odbioru osobistego". W przypadku chęci odebrania zakupu osobiście prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

  • Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?

    Niestesty nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień.

  • Czym jest newsletter Selsey i dlaczego warto się na niego zapisać?

    Newsletter to elektroniczna forma naszego biuletynu – czasopisma, który rozsyłamy za pomocą poczty elektronicznej. Służy nam do stałej komunikacji z Tobą, dzięki czemu informujemy Cię o naszych nowościach, zmianach, ofertach oraz aktualizacjach w obrębie naszej firmy czy asortymentu.

  • Co oznacza, że narożnik jest symetryczny?

    Narożnik symetryczny jest identyczny z obydwu stron. Lewa strona to odbicie lustrzane prawej strony. Dzięki temu możemy go ustawić w lewym lub prawym rogu pokoju.

  • Co to znaczy, że narożnik jest uniwersalny?

    Narożnik uniwersalny, to model, który może być lewostronny lub prawostronny. Klient podczas montażu sam wybiera stronę ułożenia narożnika.

  • Jaki rodzaj materaca wybrać po ciężkiej kontuzji, zabiegu lub operacji kręgosłupa?

    W przypadku urazów kręgosłupa nie bagatelizuj problemu i niezwłocznie udaj się do lekarza specjalisty, by określić właściwy rodzaju materaca. Jesteśmy organizacją odpowiedzialną społecznie i zależy nam na Twoim zdrowiu.

  • Jaki dywan dobrać pod ogrzewanie podłogowe?

    Ogrzewanie podłogowe cieszy się ogromną popularnością. Wbrew stereotypom odpowiedni dywan na podłożu z ogrzewaniem podłogowym będzie stylowym i praktycznym dodatkiem do Twojego mieszkania. Należy jednak zadbać, aby parametry oporu cieplnego nie przekraczały 0,17m2*K/W (w przeciwnym razie ciepło będzie zatrzymywane pod dywanem). Opór zależny jest przede wszystkim od charakteru splotu: im jest on cięższy, gęstszy i dłuższy, tym trudniej przedostać się przez niego ciepłu.

  • Jak dobrać odpowiednią długość łóżka do wzrostu?

    Aby Twoje łóżko spełniało swoją rolę i pozwalało na pełen komfortu odpoczynek, musi mieć odpowiednie wymiary. Jego długość powinna być równa wzrostowi użytkownika + min. 25 cm (im więcej, tym lepiej!). Szerokość minimalna dla jednej osoby powinna wynosić 80 cm, ale dopiero przy 90 cm na osobę ciało może przybrać swobodną pozycję.

  • Jak dobrać wysokość biurka do wzrostu?

    Dla osób o wzroście około 170 cm (+/- 5 cm) idealną wysokością blatu będzie zakres pomiędzy 72 a 75 cm. Dla osób wyższych będzie to zakres między 80 a 85 cm. W przypadku dzieci przy wzroście między 115 a 130 cm odpowiednia wysokość blatu to około 55 cm.

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail
Dodano do koszyka!
Produkt niedostępny
Zostało tylko kilka szt. w promocji
Cena regularna: 
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed obniżką:
Szybka wysyłka

czas wysyłki:

Newsletter

Otrzymaj 50 zł na zakupy za zapis do newslettera
oraz aż 60 dni na zwrot towaru.

Dziękujemy!

Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszymy, widząc Cię w gronie naszych subskrybentów. Odwdzięczamy się, wysyłając kod rabatowy na Twój adres e-mail.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mailowej, aby nie umknęła Ci szansa na zniżkę.