Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.
  • -25%
    Biurko Sargas z trzema szufladami białe

    Biurko Sargas z trzema szufladami białe

    314 PLN
    419 PLN
    4.5 / 5
    Szybka wysyłka w 2 dni
  • -30%
    Biurko Sargas z trzema szufladami dąb sonoma

    Biurko Sargas z trzema szufladami dąb sonoma

    293 PLN
    419 PLN
    Szybka wysyłka w 2 dni
SELSEY Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com

Meble biurowe

Aranżacja przestrzeni biurowych to niełatwe zadanie - meble wykorzystywane w tego rodzaju pomieszczeniach muszą łączyć funkcjonalność z elegancją i estetyką. W ofercie Selsey znajdą Państwo meble do biura, dzięki którym w prosty sposób stworzy się przestrzeń z jednej strony przyjazną i wygodną dla pracowników, a z drugiej podnoszącą prestiż firmy w oczach Klientów i Partnerów. Biurka i stoły: wśród podstawowego wyposażenia, które składają się na meble biurowe bez wahania można wymienić właśnie biurka. Dlatego przedstawiamy szeroki wybór modeli drewnianych, z tworzyw sztucznych i z elementami metalowymi. Dzięki zróżnicowanemu designowi wpiszą się one w wygląd zarówno eleganckich wnętrz, np. kancelarii, urzędów, jak i bardziej nowoczesnych pomieszczeń typu korporacyjnych open space. Krzesła i fotele: w tych elementach wyposażenia stawiamy przede wszystkim na wygodę - często pracownik spędza na krześle czy fotelu 8 godzin dziennie, dlatego zadbaliśmy, aby w naszej ofercie znalazły się wersje zapewniające stabilne oparcie i bezpieczeństwo pracy. Oczywiście znajdą Państwo wśród nich modele o nietuzinkowym, przyciągającym wzrok designie - w klasycznych czerniach, na dużych lub małych kółkach czy z niskim lub wysokim oparciem.

Czy wiesz, że...

biura istniały już w starożytności? Zwykle były wydzieloną częścią pałacu, gdzie trzymano bardzo cenne zwoje, a uczeni mogli wykonywać tam swoja pracę. Starożytne teksty wspominające o pracy skrybów często nawiązują do ich istnienia. W średniowieczu powstawały kancelarie, gdzie pisano większość rządowych listów. Wraz z rozwojem dużych, złożonych organizacji, takich jak Royal Navy oraz East India Company w XVIII wieku, zbudowano pierwsze specjalnie zaprojektowane powierzchnie biurowe dla lepszego zarządzania organizacją pracy i obrotem dokumentacją firmową. Przykładem takiego biurowca jest Old Admiralty. Jest to trzykondygnacyjny budynek w kształcie litery U zbudowany w 1726 roku. Był pierwszym zaprojektowanym budynkiem biurowym w Wielkiej Brytanii. Oprócz biur, w budynku mieściła się sala posiedzeń zarządu oraz apartamenty dla Admiralicji. W latach 70-tych XVII wieku wiele rozproszonych biur Royal Navy zebrało się w Somerset House w Londynie, który był pierwszym blokiem zbudowanym specjalnie do wykonywania w nim prac biurowych.

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail

Rejestracja

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.
Regulamin newslettera
Na podany adres e-mail został wysłany link aktywacyjny