Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.

Napisz do nas

Wiadomość wysłana pomyślnie

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail

Rejestracja

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.
Szczególy kodów rabatowych
Na podany adres e-mail został wysłany link aktywacyjny

Zamów bezpłatne próbniki tkanin Zamów próbniki

Uwaga: dotyczy tylko mebli tapicerowanych

Zaznacz rodzaj obicia (max. 2 obicia)

Wybierz odcień obicia (max. 3 kolory)

Wypełnij pola

Podaj dane kontaktowe

Zapisz się do newslettera i odbierz 50 zł na zakupy.

Termin wysłania próbek wynosi około 7 dni.

Wiadomość wysłana pomyślnie

Meble biurowe

Aranżacja przestrzeni biurowych to niełatwe zadanie - meble wykorzystywane w tego rodzaju pomieszczeniach muszą łączyć funkcjonalność z elegancją i estetyką. W ofercie Selsey znajdą Państwo meble do biura, dzięki którym w prosty sposób stworzy się przestrzeń z jednej strony przyjazną i wygodną dla pracowników, a z drugiej podnoszącą prestiż firmy w oczach Klientów i Partnerów. Biurka i stoły: wśród podstawowego wyposażenia, które składają się na meble biurowe bez wahania można wymienić właśnie biurka. Dlatego przedstawiamy szeroki wybór modeli drewnianych, z tworzyw sztucznych i z elementami metalowymi. Dzięki zróżnicowanemu designowi wpiszą się one w wygląd zarówno eleganckich wnętrz, np. kancelarii, urzędów, jak i bardziej nowoczesnych pomieszczeń typu korporacyjnych open space. Krzesła i fotele: w tych elementach wyposażenia stawiamy przede wszystkim na wygodę - często pracownik spędza na krześle czy fotelu 8 godzin dziennie, dlatego zadbaliśmy, aby w naszej ofercie znalazły się wersje zapewniające stabilne oparcie i bezpieczeństwo pracy. Oczywiście znajdą Państwo wśród nich modele o nietuzinkowym, przyciągającym wzrok designie - w klasycznych czerniach, na dużych lub małych kółkach czy z niskim lub wysokim oparciem.

Czy wiesz, że...

biura istniały już w starożytności? Zwykle były wydzieloną częścią pałacu, gdzie trzymano bardzo cenne zwoje, a uczeni mogli wykonywać tam swoja pracę. Starożytne teksty wspominające o pracy skrybów często nawiązują do ich istnienia. W średniowieczu powstawały kancelarie, gdzie pisano większość rządowych listów. Wraz z rozwojem dużych, złożonych organizacji, takich jak Royal Navy oraz East India Company w XVIII wieku, zbudowano pierwsze specjalnie zaprojektowane powierzchnie biurowe dla lepszego zarządzania organizacją pracy i obrotem dokumentacją firmową. Przykładem takiego biurowca jest Old Admiralty. Jest to trzykondygnacyjny budynek w kształcie litery U zbudowany w 1726 roku. Był pierwszym zaprojektowanym budynkiem biurowym w Wielkiej Brytanii. Oprócz biur, w budynku mieściła się sala posiedzeń zarządu oraz apartamenty dla Admiralicji. W latach 70-tych XVII wieku wiele rozproszonych biur Royal Navy zebrało się w Somerset House w Londynie, który był pierwszym blokiem zbudowanym specjalnie do wykonywania w nim prac biurowych.